Inbjudan till Tipsrunda och påsklovsbio 24:e mars

Den 24 mars mellan kl 14-16 ordnar vi tipsrunda genom byn med avslutande kaffe vid Hurva idrottsplats. De finns frågor för barn och för vuxna. Tipsrundan passerar några av våra verksamheter i byn och frågorna handlar om verksamheterna. Några av dem håller öppet så att ni kan besöka dem, se vår hemsida hurva.se eller Facebook för fler detaljer. Vid starten finns en karta som visar hur rundan går. Starten går vid församlingshemmet kl 14. Sista tid för start kl 15.00. Vinnare koras 15.50 vid Hurva idrottsplats så se till att vara i mål innan dess. Vid Hurvas idrottsplats bjuder Byföreningen på kaffe, saft och bulle mellan kl 15-16.

Påskpynta gärna där du bor så blir det lite extra fint att gå runt i byn.

Vid Hurvas IF:s klubblokal blir det därefter påsklovsbio (start kl 16.00) för barn och unga. Kostnad för bio: Gratis, men du eller din familj ska vara medlem i någon av de föreningar som arrangerar aktiviteten.
Arrangör: Hurva IF och Hurva byförening